Jaki jest oblicze pracodawcy w postrzeganiu pracobiorcy.
Czy finansowanie progresu pracobiorcy koreluje z jego zadowoleniem z pracy?
Pracobiorca zadowolony to pracownik właściwie wynagrodzony, ale czy to tylko jeden powód dowodzący o z pracy? Olbrzymia część pracowników coraz to częściej zauważa, że opcja rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w pracy jest nierozłączną częścią satysfakcji z pracy.
Pracownicy pragną podnoszenia swoich umiejętności i odczucia, że czynią w życiu coś sensownego.
We obecnym świecie spotykamy się coraz popularniejszym trendem opłacania przez pracodawców szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji i wiedzy pracobiorców. Pracodawca reguluje całkowite koszty aranżacji szkoleń, w następstwie zachęcając osobę zatrudnioną do rozwoju osobistego. Trend na opłacanie takich przedsięwzięć rozprzestrzenia się.
Jeżeli chcesz zobaczyć dodatkowe materiały utrzymane w tej tematyce, zobacz link na stronie. Tam także odnajdziesz coś ciekawego dla siebie.
Najczęściej na takie sposoby wsparcia rozwoju decydują się duże firmy, ale małe zakłady pracy również nie pozostają z tył i także dbają komplety bezpłatnych kursów dla pracowników – tutaj .

Źródło: http://www.flickr.com
Mając na uwadze, że znajomość języków obcych, a szczególnie w języku angielskim należy do najbardziej upragnionych kompetencji, Firmy chcą wspomagać swoich pracobiorców opłacając im bezpłatne kursy w tym zakresie. Chlebodawcy patrzą kompleksowo na rozwój swojej firmy i nie żałują środków na takie przedsięwzięcia.
Wrocław to miejsce w którym mieszkają emigranci różnych narodowości, którzy są chętnie zatrudniani w polskich firmach, co powoduje, że kooperacja przebiega w języku uniwersalnym, czyli w języku angielskim. Między innymi dlatego także, pracodawcy fundują angielski dla firm wrocław, lekcje angielskiego dla firm we Wrocławiu w celu ułatwienia obiegu informacji między osobami zatrudnionymi.
Pracodawcy proponują osobom zatrudnionym też kursy podnoszące kompetencje, na przykład aranżują kursy z najbardziej użytecznych umiejętności takich jak umiejętność pracy na komputerze czy z metod efektywnej komunikacji.
Reasumując, podnoszenie kompetencji pracowników poprzez inwestycję w kursy kompetencyjne, nie tylko pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, ale też podwyższa satysfakcję z pracy pracowników.
Dyskusja wyłączona.