Marketing na talerzu, czyli jaką metodą promować lokal gastronomiczny

Rynek restauracyjny w Polsce rośnie w czasie w szybkim tempie. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele: wzrost świadomości gastronomicznej Polaków, powodzenie show telewizyjnych takich jak Top Chef albo Master Chef jak i wzrost zarobków w niektórych gałęziach gospodarki. Dzięki czemu Polacy bardzo chętnie wybierają się do restauracji ażeby spróbować niezwykłych propozycji kulinarnych.

wifi w restauracji

Autor: Cory Doctorow
Źródło: http://www.flickr.com

Właściciele lokali robią co mogą aby przyciągnąć klientów do swoich lokali. Istotnym aspektem jest oczywiści karta dań danego miejsca jak i renoma, którą się cieszy. W każdym razie każda restauracja musi ulokować konkretne pieniądze w odpowiedni marketing. Doskonale sprawdza się tutaj strona na Facebooku. Da się spostrzec nawet niechybny trend, gdzie lokale nie posiadają własnych stron w Internecie a tylko albo aż stronę na Facebooku. Marketing restauracji jest w stanie przybierać wiele postaci, niemniej obecność w sieci wydaje się być w obecnych czasach szalenie istotna. Ludzie używają w pierwszej kolejności Internetu aby sprawdzić konkretne miejsce – menu, opinie albo chociażby dojazd. Klient musi zazwyczaj zobaczyć co jest w stanie zjeść oraz jak wygląda konkretne jedzenie zanim uda się do knajpy. Marketing restauracji to przede wszystkim bycie na czasie z aktualnymi trendami wiodącymi na rynku. Ważnym elementem w marketingu jest odpowiednie postępowanie na polu SEO czyli optymalizacji wyszukiwań własnej witryny internetowej w sieci. W ostatnim czasie wzrasta także współpraca z wpływowymi blogerami kulinarnymi, jacy są w stanie pomóc w zaistnieniu naszego lokalu. Dobrym sposobem jest również wifi reklama, dzięki której możemy zaproponować klientom korzystającym z sieci w naszej restauracji aby polubiły nasz fanpage na Facebooku, wyświetlać konkretne reklamy czy też kontaktować się w późniejszym okresie po opuszczeniu lokalu.

Ciekawi Cię ten artykuł? Jeśli tak, to odwiedź źródło wieczór panieński warszawa a przeczytasz tam atrakcyjne informacje, które na długi czas zapadną Ci w pamięć.

restauracja

Źródło: pixabay.com

Konsument łączy się z twoją siecią wifi poprzez konto na portalu społecznościowym tj. Twitter, Facebook bądź też poprzez konto Google. Po zalogowaniu otwiera się witryna restauracji, która ma za zadanie zaangażować klienta czy zaproponować zniżki czy interesujące materiały z życia lokalu. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy w stanie zbadać zachowanie naszego gościa, sugerować treści związane z naszym miejscem. Na pewno wifi reklama to idealne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorstw, któremu zależy na dostarczeniu własnym klientom bezpiecznego połączenia internetowego. kolejnym aspektem jest kolekcjonowanie istotnych dla naszego przedsiębiorstwa danych marketingowych w celu przyszłego promowania naszego biznesu.