Reklama miejsca – prosty przekaz

Masowa. Pociągająca i bezpośrednia. Efektywna. Najlepsza wielkoformatowa – reklama zewnętrzna. Masowość to pozytywy reklamy typu outdoor. Outdoor może być kierowany równolegle do konkretnych grup konsumentów, jak ma to miejsce w innych mediach. Doskonale sprawdza się w dużych miejscowościach. Najogromniejszą grupą adresatów outdoorowych kampanii są osoby mobilne, aktywni, z potencjałem nabywczym, którzy większą część swego czasu spędzają przemieszczając się w przestrzeni miejskiej.

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

Outdoor jest w ich przypadku w największym stopniu skuteczny, gdyż kontakt ( www.kohut-kamien.pl/kontakt/ ) z reklamą zewnętrzną mają praktycznie bez przerwy: jadąc samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra handlowe, stacje benzynowe. banery reklamowe z Warszawy są medium o dużym potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji. Jest naturalna, dzięki czemu z powodzeniem współzawodniczy z innymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wtenczas, kiedy przebywają poza mieszkaniem, w przestrzeni miejskiej, w okolicznościach, w jakich na ogół – bardziej niż w mieszkaniu bądź w pracy – są nastawieni na silniejszy kontakt z otoczeniem. Także brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy typu outdoor. Z zasadykontakt (polecamy http://www.nota-bene.com.pl/)cy lepiej reagują na przesył eksponowany na billboardach oraz poświęcają mu sporzej uwagi, niż ma to miejsce w wypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować swój czas albo wykonać dowolną czynność (kupić gazetę, uruchomić radio, otworzyć przeglądarkę internetową). Pod względem bezpośredniości kontaktu i naturalności odbioru reklama typu outdoor pokonuje bezwzględnie inne media.

wrocław

Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com

Banery Wrocław oferują nadzwyczaj interesujący a także twórczy przekaz. Reklama tego typu posługuje się wypowiedzeniem jak też obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem kreatywny. Dobry plakat reklamowy operuje przejrzystym, czytelnym językiem a także symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca od razu wie, co tak naprawdę ujrzał na plakacie. Inwencja, ascetyczność, intryga a także dowcip, twórczo wykorzystane elementy 2D i 3D powodują, że owa forma przekazu jest wyjątkowa. Dzięki temu outdoor doskonale eksponuje markę, produkt, usługę, do których przyciąga barwą, kompozycją, ideą lub prostotą oraz jasnym przekazem.