Jak ćwiczyć, by dostrzec rezultaty? Które ćwiczenia są najbardziej miarodajne?

Jak ćwiczyć, by dostrzec rezultaty? Które ćwiczenia są najbardziej miarodajne?

3 października 2018 0 By admin
Może się zdarzyć, że chodzimy na siłownię już od jakiegoś czasu, ale ciągle nie widzimy efektów. Albo zdarza się również tak, że co prawda nabraliśmy masę mięśniową w minimalnym stopniu, ale na tym koniec. Sporo osób przez to popada we frustrację nie rozumiejąc, co jest nie tak w ich treningu. Zdaje im się, że cały wysiłek idzie na marne, z tego powodu również wiele osób się poddaje. Podczas gdy istnieją sposoby, jak sobie z tym radzić, trzeba jedynie pamiętać o ważnych wskazówkach.

Trzeba nie zapominać o nadwyżce kalorii, która jest konieczna przy budowaniu masy mięśniowej. Ćwicząc regularnie na siłowni nie możemy zapominać o dobowym zapotrzebowaniu na kalorie. Bez tej dodatkowej dawki pożywienia nie (osuszanie budynków Poznań – kliknij link) będziemy w stanie niczego zbudować, tym bardziej jeśli zdecydujemy się na trening siłowy, to musimy naprawdę pamiętać o odpowiedniej dawce kalorii. Nie ma sensu poszukiwać magicznego sposoby na dodatkowe mięśnie, ponieważ coś takiego najzwyczajniej w świecie nie istnieje – dbaj o tkankę mięśniową. Jeśli ktoś obieca nam, że w ciągu miesiąca można stać się kulturystą, to takie obietnice należy włożyć między bajki.

trening

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com

Budowa masy mięśniowej opiera się na odpowiednich, systematycznych treningach, przy tym niezbędna jest właściwa dieta. Do tego w wielu przypadkach pomagają dodatkowe środki, to znaczy sterydy anaboliczne cykle, lecz zanim się na coś takiego zdecydujemy powinniśmy skonsultować się z odpowiednią osobą, która będzie nam mogła doradzić. Za każdym razem warto dawać z siebie wszystko. Nie (koniecznie – zobacz) może istnieć żadna taryfa ulgowa. Jeśli już zdecydowaliśmy się chodzić na siłownie, to nie powinniśmy tracić czasu na jakieś wątpliwości albo lenistwo. Mało tego, za każdym razem możemy dawać z siebie wciąż więcej, dzięki temu można pokonać swoją niechęć – sprawdź .

Nie oznacza to, żeby przesadzać, dlatego też warto kończyć serię, gdy już wiemy, że więcej już nie damy rady. Jeśli chcielibyśmy naprawdę zbudować prawdziwą masę mięśniową, powinniśmy robić treningi z większym obciążeniem. Podnoszenie większych ciężarów pomaga w uzyskaniu wymarzonej masy mięśniowej. Mniejsze obciążenie jest dobre na początek, ale jeżeli pragniemy naprawdę zbliżyć się do wyglądu kulturysty musimy nie zapominać o zwiększonym obciążeniu.