Aby chciało ci się ruszać Programy sportowe w telewizji

Aby chciało ci się ruszać Programy sportowe w telewizji

3 października 2018 0 By admin
Każdy dzień jest szansą na to, żeby nareszcie rozpocząć aktywny tryb życia. Nawet kiedy masz za sobą kilka porażek, nie zniechęcaj się. Skorzystaj z naszych wskazówek i pozwól, ażeby tym razem udało ci się rozpocząć i nie przestać. Jeżeli nie wiesz, jaki sport dobrać, rozpocznij od tego, jakim lubiłeś zajmować się w dziecięctwie. Jeżeli kochałeś zabawy na świeżym powietrzu, umów się z przyjaciółmi na partię frisbee, lub zabierz psa na długi spacerek. Jeśli bawiło cię pływanie, zapisz się na basen. Poczuj tamtą frajdę i przyjemność płynącą z praktykowania sportu.

program tv

Źródło: pixabay.com
Wypuść z ręki program TV i rozpocznij od wyznaczania sobie małych celów. Łatwe do dokonania cele zapewnią ci mnóstwo zadowolenia i pozwolą kroczek po kroczku budować kondycję. Trudno przecież przebiec maraton gdy najpierw nie zdołasz biegiem pokonać 5 km W monitorowaniu sukcesów mogą pomóc ci różne sportowe aplikacje na komórki. Wiele z nich jest gratisowych! Dzięki nim możemy organizować treningi, rejestrować przebyty dystans i czas wysiłku. Nie trudno o nudę, gdy za każdym razem realizujesz ten sam trening.

W dodatku nudzi się nie wyłącznie twój umysł, ale również ciało, co zachodzi najdalej po 6-8 tygodniach. Efekt? Brak postępów, niższe spalanie kalorii, zwolnienie wzmacniania się mięśni. Toteż modyfikuj treningi. Jeśli trenujesz dla zdrowia oraz dobrego samopoczucia, każdy trening może być inny. Wytrzymałość możesz budować na wiele sposobów. Jeżeli ostatni raz z treningami do czynienia miałeś na znienawidzonych lekcjach WF w ogólniaku, masz więcej aniżeli 45 lat lub na stałe przyjmujesz lekarstwa, nim rzucisz się w wir ćwiczeń, idź do doktora i uzyskaj jego zgodę na podjęcie wysiłku fizycznego. Miej na uwadze również, iż kluczem do regularnych treningów może być spokojny start. Sprawdź program http://www.tv.pl/program

Jeśli na początku się sforsujesz, chętka na trening może zniknąć. Toteż zacznij od 2 treningów na tydzień po 30 minut każdy. Następnie stopniowo zwiększaj liczbę treningów i czas ich trwania. Ruch wymaga energii i przyspiesza metabolizm. Dlatego powinieneś zadbać o to, ażeby dać ciału właściwe „paliwo”, jakie da ci energię do treningów i pozwoli szybko się po nich zregenerować. Postaraj się jadać 3 posiłki dziennie, jakie możesz dopełnić dwiema przekąskami. Przed ćwiczeniem sił dodadzą ci strawy bogate w węglowodany, zaś po wysiłku regenerację przyspieszy zestawienie białka z węglowodanami. Postaw na możliwie proste produkty oraz lekkie dania.