Nietypowe metody reklamowania swojego lokalu czyli jak można w praktyce wykorzystywać wifi reklamę.

Nietypowe metody reklamowania swojego lokalu czyli jak można w praktyce wykorzystywać wifi reklamę.

3 października 2018 0 By admin
Współczesne czasy są coraz bardziej opanowane przez elektronikę i media społecznościowe. Smartfonów używa już ponad połowa Polaków, nie tylko do dzwonienia, ale także do przeglądania internetu i rozmawiania ze znajomymi przy pomocy mediów społecznościowych. Dlatego też bardzo często zaczynają się pojawiać pomysły, aby tę aktywność i używanie smartfonów wykorzystać w promocji i reklamie. Między innymi będzie to umożliwiać wifi marketing, bardzo chętnie wykorzystywany w najróżniejszych restauracjach i lokalach.

restauracja

Autor: César
Źródło: http://www.flickr.com

W największym skrócie wifi reklama będzie polegać na tym, że będzie się udostępniać klientom darmową możliwość dostępu do szybkiej sieci internetowej. Ale w zamian podczas logowania przykładowo do Facebooka można wyświetlać takim klientom jakieś reklamy. Co więcej, tego typu komunikaty marketingowe można przekazywać również po opuszczeniu placówki, przez co możliwości tego typu reklamy zaczynają bardzo rosnąć. Można w tym celu wykorzystywać typowe mailowe wiadomości, a także rozmaite społecznościowe media. Spora ilość lokali zaczyna również wykorzystywać ten sposób do przekazywania klientom informacji o różnego rodzaju obowiązujących promocjach i kodach rabatowych. Polacy bardzo je lubią i korzystają z nich bardzo chętnie, tak więc zaproponowanie im po zalogowaniu jakiejś specjalnej oferty naprawdę może być niezwykle skuteczne. Co więcej taki marketing restauracji ma jeszcze jedną ważną zaletę. Dzięki danym, jakie zostawione zostaną po logowaniu, można się z klientami ponownie za jakiś czas kontaktować.

wifi w restauracji

Autor: Cory Doctorow
Źródło: http://www.flickr.com

Wysłanie nowej propozycji za tydzień czy miesiąc wiele osób zachęci do tego, żeby jeszcze raz zawitać w danym miejscu. Budowanie takiej sprawdzonej grupy klientów ma ogromne znaczenie, ponieważ to oni właśnie często będą odpowiadać za dużą część przychodów. Dzięki reklamie wifi koszty zdobycia nowych są znacznie mniejsze, niż przy typowych metodach, przy jednocześnie dużo większej skuteczności. Wszystko będzie wskazywać na to, że rynek reklamowy będzie się także w taką stronę rozwijał, ponieważ zaprezentowane rozwiązania mogą dać naprawdę dużo.